Новини

Відповідальним за якість послуг в будинку є організація, на обслуговуванні у якої цей будинок перебуває

Багато років поспіль жителі багатоповерхівки по вулиці Перемоги, 5 страждали від постійного засмічення каналізації, неприємного запаху, просідання ґрунту тощо. Враховуючи, що обов’язок щодо утримання в належному технічному стані, здійснення технічного обслуговування та ремонту внутрішньо будинкових мереж, вжиття заходів щодо ліквідації аварійних ситуацій відноситься до виконавця послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – управляючої компанії чи ОСББ, жителі багатоповерхівки розпочали ремонтні роботи внутрішньо будинкових мереж. Матеріали придбали за свої кошти, а роботи виконує ДП «Водоочистка» ТОВ «Водотргприлад».

Мало хто знає, що відповідальним за якість послуг в будинку є організація, на обслуговуванні у якої цей будинок перебуває. В даному випадку – це управитель ПП «Базис», який було обрано загальними зборами співвласників багатоквартирного будинку Перемоги, 5 30 серпня 2016 року. Адже до обслуговування будинку та прибудинкових територій входить також і обслуговування внутрішньо будинкових мереж, в тому числі, водопроводу та каналізації.

Відповідно до Переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, до якого належить, зокрема, поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньо будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків).

Весь цивілізований світ розвинутих країн давно перейшов на кондомініуми (наші ОСББ і ЖБК), коли, за будинок відповідають самі його мешканці. Але це потребує відповідальності, законослухняності, громадянської позиції і небайдужості жителів багатоповерхівок.

Джерело:
Офіційний сайт Охтирської міської ради
https://okhtyrkamr.gov.ua