Новини

Роз’яснення для працюючих осіб щодо впровадження електронних листків непрацездатності

Вже з 01 вересня цього року планується, що всі заклади охорони здоров’я перейдуть на формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність.

На підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність в Електронному реєстрі листків непрацездатності формуватиметься листок непрацездатності (у разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування). Пацієнт отримає смс-повідомлення про формування медичного висновку, а потім про створення е-лікарняного.

Інформацію по своїх листках непрацездатності (номер, дата відкриття, дата закриття, причина непрацездатності) працівник може отримати у пункті меню особистого кабінету громадянина «Мої листки непрацездатності» за наявності електронного цифрового підпису.

Для працівника та роботодавця сформований е-лікарняний стає доступним для перегляду у день його створення у відповідних кабінетах на веб порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

При цьому працівнику не потрібно роздруковувати е-лікарняний та надавати роботодавцю будь-яких паперових підтверджень про тимчасову непрацездатність. Достатньо лише повідомити у будь-який доступний спосіб комунікації роботодавця про факт формування лікуючим лікарем медичного висновку про тимчасову непрацездатність.

На період перехідної моделі, з 04 червня до 01 вересня 2021 року, лікарі закладів охорони здоров’я матимуть право видавати паперові листки непрацездатності, а також формувати медичні висновки про тимчасову непрацездатність з подальшою трансформацією їх у е-лікарняний. Паперові листки непрацездатності, що видані до 01 вересня 2021 року, будуть продовжуватися в паперовому вигляді до відновлення працездатності працівника. Всі медичні довідки про тимчасову непрацездатність, видані в період відсутності бланків листків непрацездатності, протягом серпня повинні бути замінені на паперові листки непрацездатності.

Звертаємо увагу, що отримання е-лікарняного не впливає на процедуру призначення, розрахунку та виплати матеріального забезпечення.

Електронний реєстр листків формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем інформації, що міститься в ньому.

Додаткову інформацію щодо:

– користування Електронним кабінетом роботодавця та особистим кабінетом громадянина можна отримати, зателефонувавши на гарячу лінію Пенсійного фонду України за номером: 0-800-503-753;

– оплати е-лікарняних – зателефонувавши на гарячу лінію Охтирського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області за номером: 05446-2-40-02.

Джерело:
Офіційний сайт Охтирської міської ради
https://okhtyrkamr.gov.ua